رسولی محلاتی مسئول "وجوهات و مسائل شرعی" دفتر آیت الله علی خامنه ای در گفت و گو با تازه ترین شماره ماهنامه "پاسدار اسلام" وابسته به دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم درباره معاش آیت الله خامنه ای اظهار داشته است: گفته است که رهبر جمهوری اسلامی ایران بیشتر وقت ها مقروض است و حتی از محافظان خود پول قرض می کندو  غالباً هم ایشان مقروض است. حتی گاهی از پاسدارهای شخصی خودشان قرض می کنند. گاهی که نذورات را برایشان می برم، می بینم که مثلاً صدا می زنند: آقا رضا ! بیا قرضت را پس بگیر. نذورات برای ایشان زیاد می آید."
محلاتی همچنین افزوده  است: "ایشان البته بد حساب نیستند و خدا را شاهدم همیشه سر موعد ماه بعد از اینکه حقوقشان را گرفتند وجوه قرضی را کارت به کارت می نمایند .
محلاتی درباره محل سکونت معظم له اعلام داشتند خانه ای از قدیم در خیابان ایران داشتند که آن را اجاره داده اند و همچنین از محل بخشی از هدایا و نذوراتی که برای شخص ایشان می آورند " امرار معاش می کند.
محلاتی درباره وجوهات قرضی ای که از مقام معظم رهبری گرفته می شود گفته است : یادم می آید چند سال پیش که قرار بود مراسم ازدواج آقا مجتبی انجام شود مقام معظم رهبری برایشان مشکل مالی پیش اومده بود به طوری که هر کسی در بیت بود حضرت آقا مبلغی از وی قرض گرفته بود همین باعث شده بود کسی آن اطراف نیاید و آفتابی نشود چرا که تا آقا کسی را می دید می گفت آقای فلانی دستم تنگ است آیا فلان قدر داری بمن قرض بدهی ؟
رسولی محلاتی درباره وضع فرزندان آیت الله خامنه ای گفته است: " فرزندان ایشان هم طلبه هستند و ایشان شهریه ای که به بقیه می دهند، به آنها هم می دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر