سبک زندگی از جمله مفاهیمی است که در دنیای امروز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. جست‌و‌جویی ساده در یکی از موتورهای جست‌وجوی اینترنت نشان می‌دهد که این مفهوم تا چه حد عمومیت دارد و در چه زمینه‌ گسترده‌ای از آن استفاده می‌شود.

همین گستردگی مفهومی و حوزه وسیع کاربری سبب شده است تا مفهوم واقعی آن کماکان غیردقیق باشد. در هر حال، پیشرفت در زمینه‌های علمی و اقتصادی کشور در گرو توجه به شیوه‌های زندگی است و با توجه به تمدن غنی ایران اسلامی، جمهوری اسلامی ایران توان رسیدن به قله‌های پیشرفت را در کنار توجه به نقش زندگی خانواده ها داراست. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان استان خراسان رضوی به موضوع «سبک زندگی» اشاره ویژه‌ای داشته‌اند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، «سبک زندگی» را بخش اساسی و حقیقی پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی خواندند و با دعوت از نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه درخواست نمودند که به وبلاگ ایشان مراجعه کنند و از مطالب سبک زندگی ایشان استفاده وافر ببرند .
حضرت آیت الله خامنه‌ای، با اشاره به توجه عمیق به مفهوم سبک و فرهنگ زندگی افزودند: «مطالب من را بخوانید در شبکه های اجتماعی شیر کنید و البته لایک هم فراموش نشود
حضرت آیت الله خامنه‌ای در خاتمه افزودند البته قالب وبلاگ کمی ایرادهای جزئی دارد که انشالله با توکل به خدا در روزهای آتی این مشکل هم برطرف خواهد شد .

منبع :


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر