قاطعیت آقا در پاسخ دادن:
روزی من و تعداد دیگری از محافظین آقا  نزد مقام معظم رهبری رفته بودیم. من سمت چپ  آقا نشسته بودم که سردار جعفری پرسید: «آقا، کدام یک از محافظینتان را امین تر می دانید؟» و آقا  قاطعانه انگشت اشاره دست خود را با سرعت و قدرت زیادی به سوی صورت من آوردند و گفتند: «این!»
از آن روز به بعد من فقط با یک چشم به زندگی خود ادامه می دهم  و جانباز عشق ولایت شدم.


مجموعه خاطرات محسن مهتدی یکی از محافظین مقام معظم رهبری 
خاطرات من و آقا، صفحه 37  انتشارات در امتداد ولایت . تهران 

۸ نظر:

  1. یعنی چی ؟؟؟؟!!!!

    پاسخحذف
  2. akheh martikeh dayoos, koja kasi az agha hamchin soali mikoneh va ishan ham hamchin javabi midahand????
    1 chizi begoo ke bavaresh besheh adam.
    vaghan ke koori.

    پاسخحذف
  3. آخ واقعا که خلاء بزرگی بود که با همت شما داره پر میشه!
    بهتره با عبرت از سرنوشت رهبر لیبی به پایان سلام کنید.

    تا دیرتر نشده جون خودت رو نجات بده! ظلم رفتنی است!

    پاسخحذف
  4. khaaare on aghatoono gaeedam, bicharehaye khorafati

    پاسخحذف
  5. چرا درست مطلب رو نمی خونيد .همش تيکه پرونيه. کمی دقت کنيد.با تشکر از مدير وبلاگ.هميشه سبز باشی . علی يارت

    پاسخحذف
  6. خمینی و خامنه ای و سایر سران رژیم شدیدا بزدل هستند کما اینکه خود آیت الشیطان العظمی خمینی شیاد و ضدبشر در اوج قدرت شاه از ترس او را ظل الله یعنی سایه خدا می نامید. او و سایر سران رژیم وحشی ها شدیدا وحشتزده شده اند و جیغ های بنفش خامنه ای و سایر سران رژیم ضد ایرانی فقط انسان را یاد شخصی می اندازد که در تاریکی شب از وسط قبرستانی عبور میکرد و از وحشت برای خودش سوت میزد.
    تحریمات شدید بخصوص نفتی، گازی و بنزین و همکاری با نیروهای آزادیخواه ایران تنها راه عملی خلاص شدن از دست این رژیم تروریستی و رهبر شارلاتان و جنایتکارش است که از وحشت سرنگونی بدنبال بمب اتمی نیز میگردد. البته در صورتی که رژیم توسط ملت ایران هنوز سرنگون نگشته باشد و ثابت شود که رژیم در آستانه کسب بمب اتمی است، بمباران تمامی مراکز هسته ای، پادگانهای پاسداران تروریست و سران بزدل رژیم ضد بشری بعد از اخطار به مردم برای تخلیه مناطق اطراف اهداف بمباران، تنها راه توقف آن است

    پاسخحذف
  7. چی شد؟ چرا جرئت چاپ حرفهای مبتنی بر واقعیات منو ندارید و مثل آیت الشیطان العظمی خمینی شیاد و دزد و ضد بشر و خامنه ای شارلاتان و غارتگر و جنایتکار وحشت زده شده اید؟

    پاسخحذف
  8. قاطعیت خمینی شیاد و اهریمنی رو که از وحشتش از شاه و او را "ظل الله" خطاب کردن و قاطعیت خامنه ای شارلاتان و جنایتکار را هم که از کوتاه آمدن در برابر تشر خمینی ضد بشر بهنگام مخالفتش با نخست وزیری موسوی دیدیم. این موجودات ضد بشری چیزی جز بزدل های شیاد و جنایتکار و ضد ایرانی نیستند. حامیانشان هم یا شریک غارت ها و جنایاتشان هستند یا احمق هائی هستند که بخاطر تکه پاره ای استخوان شستشوی مغزی را براحتی قبول میکنند

    پاسخحذف