حضرت آیه الله العظمی سید محمود شاهرودی  ریاست محترم سابق قوه قضائیه همانطوریکه می دانید یکی از گزینه های مجلس خبرگان برای بعد از فوت مقام معظم رهبری می باشند .
ایشان همچنین مدتی است به مانند علامه مجلسی  صاحب بحارالانوار که عمر مدیدی را صرف جمع آوری و تنظیم احادیث و روایتهای متعدد شیعه و سنی  نموده اند . مدتی است در بنیاد ولایت مشغول نگارش کتابی از اعجاز و زندگی سراسر جهاد و مبارزه زهد آقا می باشند .
این کتاب « اعجاز الولایه » نام دارد و به حول قوه الهی در بیست و هشت جلد منتشر خواهد شد .
چندی پیش تارنمای عربی زبان المنار بخشهایی از این کتاب را منتشر نموده بود که به معجزات آقا پرداخته و شمه ای از آنها را با ذکر منابع موثق و شاهدین عینی موجود بیان کرده .
پاره ای از معجزات امام خامنه ای عبارتست از: 
جواب دادن میس کال :
این مورد را خود آیه الله شاهرودی مشاهده نموده اند .
پاک کردن ریسایکل بین :
 این مسئله را دکتر حسن عباسی مشاهده کرده اند و گفته اند که ظاهرا مرحوم دکتر کردان نیز این ماجرا را به چشم خود دیده اند .
شمردن اعداد تا بینهایت :
حضرت آیه الله محمدی گلپایگانی این معجزه را شهادت داده اند و گفته اند لبان مبارک آقا حتی کف کرده بود اما ایشان چت کرده بودند که نه من باید ادامه بدهم .
برگرداندن خمیر دندون به تیوپش :
جناب آقای حداد عادل حفظه الله تعالی این معجزه را در صبح روز پاتختی دخترشان و آقا مجتبی از سوراخ قفل در توالت مخصوص آقا مشاهده کرده اند .
قضای حاجت به صورت ایستاده در گردباد :
سردار جعفری فرمانده محترم سپاه پاسداران در یکی از مانورهای سپاه در بیابانهای کویز یزد ظاهرا متوجه می شوند وسط مانور آقا از جایگاه خارج می شوند و به پشت چادر رفته که این معجزه را مشاهده می نمایند .
ما نیز بسان همه عاشقان آقا در انتظار به اتمام رسیدن این حرکت میمون و چاپ این کتاب هستیم تا هرچه زودتر با زمزم ولایت خودمان را تطهیر دهیم . 

۱ نظر: